mandag den 21. juni 2010

Klematis og georgine på altanen

 

 

 

 

 

SNC10173_resize

 

 

Min klematis begynder endelig at se ud som jeg gerne vil have det.  Den slynger sig rundt om husmuren og hele vejen op under loftet. Snart kommer den til at ligne en guirlande med blomster på :-)

 

 

SNC10171_resize

 

 

Se bare her på billedet fra sidste år:

 

SNC13998_resize

SNC13791_resize 

I år har jeg jo så to sorter og jeg glæder mig så meget til at se, hvordan det ser ud når de blomstrer sammen. Jeg troede det var en tidlig blomstring jeg købte mig til, med den nye nabo til den jeg allerede havde, men det var så ikke..!

 

Det ser også så fint ud efter vi fik sat gitter på væggen, i stedet for de snore jeg har haft spændt ud. Der er udvikling her på den lille balkon :-)

 

Til sidste et billede af mine georginer der bare er så flotte. Også dem venter jeg på med spænding. Det er nok en lille månedstid til endnu, før de springer ud, men så…. 

 

 

 

SNC13999_resize

..  håber jeg at få denne skønhed at se. Den har jeg nemlig gemt fra sidste år, og indtil videre ser det ud til at den er samarbejdsvillig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar