fredag den 24. februar 2012

Nu genåbner jeg altanbloggen så småt

 

 

Inden længe er altanen igen brugbar, og jeg er begyndt at få kriller i fingrene efter at komme derud og få gjort rent efter vinteren og håndværkerne.  Uhh jeg glæder mig til foråret og har fine planer for den første sæson jeg har derude.

 

Det første skridt tager jeg i morgen, hvor jeg skal hente potter og kasser, som søde bloggere har doneret til mig, for at jeg kan komme igang. Det bliver herligt :)

 

Jeg ønsker alle en dejlig weekend og håber at der måske kommer et par solstråler så alle haveejere kan komme lidt ud og rode i jorden.

 

5 kommentarer:

  1. God pottejagt Lørdag...:-)

    hej fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og det gik jo så fint Lisbeth :)

      Slet
  2. Velkommen tilbage til Blogland:) Dejligt du har fået mulighed for at få en ny altan.
    Held & lykke med det hele ;)

    Mvh Sandra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sandra, har helt overset at du har skrevet. Det går jo ikke, så TAK for din hilsen her. Jeg håber bestemt at forsætte med at rapportere fra altanen :)

      Rigtig god lørdag
      Knus
      Henriette

      Slet